Top 10 alimente hidratante pe care ar trebui să le consumați pentru a vă satisface setea și foamea

331

Menținerea corpului hidratat este importantă mai ales în timpul verii, când căldura și umiditatea cresc foarte mult. Consumul de apă este esențial pentru a-ți menține corpul hidratat, dar știai că te poți hidrata și cu ceea ce e pe farfurie și nu doar cu ce e în pahar?

Consumul alimentelor sănătoase, hidratante pe timp cald, vă poate ajuta să vă mențineți nivelul de hidratare ridicat și să oferiți o varietate de nutrienți corpului. Următoarele alimente nu numai că conțin o cantitate mare de apă, dar sunt pline de substanțe nutritive care vă vor ajuta corpul să lupte împotriva bolilor.
Aceste 10 alimente hidratante conțin cel puțin 88% apă, ceea ce le face o alegere splendidă pentru satisfacerea nevoilor dvs. de hidratare.

10 alimente hidratante pe care ar trebui să le consumați pentru a vă satisface setea și foamea

✔️ Castravete
Castraveții sunt compuși aproape în întregime din apă. Dar oferă și o cantitate de substanțe nutritive, cum ar fi potasiu, magneziu și vitamina K.
Castraveții au un conținut scăzut de calorii în comparație cu alte legume bogate în apă. Într-o porție de castraveți de 52 de grame, există doar 8 calorii. De asemenea, sunt foarte răcoritori datorită conținutului ridicat de apă.
Conținut de apă: 95%

✔️ Roșii
Roșiile au un conținut ridicat de apă. O cană de roșii are doar 32 de calorii. De asemenea, oferă o cantitate semnificativă de vitamine și minerale, inclusiv vitaminele A, C și antioxidanți care stimulează imunitatea și care sunt benefice pentru hidratare și protecție împotriva mai multor boli.
Conținut de apă: 94%

✔️ Conopidă
Conopida este o legumă excelentă de inclus în dieta ta, oferind o cantitate semnificativă de apă, fibre și este un substitut excelent pentru cerealele care sunt mai puțin hidratante. O cană de conopida conține doar 25 de calorii.
Acest aliment hidratant are peste 15 vitamine și minerale diferite, care susțin sănătatea creierului și metabolismul.
Conținut de apă: 92%

✔️ Salată verde
Salata verde este ușoară, răcoritoare, are o cantitate mare de apă și multe proprietăți care promovează sănătatea. Este una dintre cele mai bune legume care vă ajută să vă mențineți hidratat și plin, dacă urmați o dietă de slăbit. 1 cană de salată are doar 10 calorii. Acest aliment hidratant este bogat în vitamina K, vitamina A și folat, care vă pot ajuta să vă mențineți oasele sănătoase și sistemul imunitar puternic,
Conținut de apă: 96%

✔️ Varză
Consumul de varză poate ajuta mai multe aspecte ale sănătății, inclusiv hidratarea. Acest lucru se datorează conținutului său de apă, nutrienți și antioxidanți.
Varza este săracă în calorii, dar este o legumă cruciferă impresionant de sănătoasă. Este bogată în vitamina C, care este bine cunoscută pentru a ajuta la reducerea inflamației și poate reduce riscul de boli cronice, cum ar fi diabetul și bolile de inimă.
Conținut de apă: 92%

✔️ Ardei gras
Ardeiul gras este o legumă incredibil de sănătoasă. Este bogat în fibre, vitamine și minerale, cum ar fi vitamina B, vitamina C și potasiu. Ardeiul gras conține cea mai mare cantitate de vitamina C, comparativ cu alte fructe și legume, oferind 317% din nevoile zilnice într-o singură cană.
Ardeiul gras este foarte scăzut în calorii, cu doar 46 de calorii pe cană. Dacă doriți să slăbiți, puteți mânca o porție mare din acest aliment hidratant și crocant fără să vă simțiți vinovați.
Conținut de apă: 92%

✔️ Pepene verde
Pepenele verde este o gustare de vară dulce și răcoritoare, cu conținut scăzut de calorii. Este un fruct hidratant, dens nutritiv, care oferă organismului beneficii pentru sănătate și reduce riscul de boli cronice.
Pepenele verde este bogat în antioxidanți puternici, inclusiv licopen. Acest compus a fost studiat pentru capacitatea sa de a reduce deteriorarea oxidativă a celulelor, care a fost legată de boli precum cele de inimă și diabetul.
Acest fruct suculent este destul de scăzut în calorii, cu 24 de calorii pe cană, ceea ce îl face un aliment perfect pentru cei care doresc sa scadă in greutate.
Conținut de apă: 92%

✔️ Pepene galben
Pepenele galben este extrem de hrănitor și vă poate stimula sănătatea în mai multe moduri. Acest fruct bogat în apă conține, de asemenea, fibre, care funcționează împreună cu conținutul ridicat de apă pentru a promova plenitudinea și a reduce pofta de mâncare.
Pepenele galben este bogat în vitamina A, care poate ajuta la creșterea sistemului imunitar și la protejarea corpului împotriva infecțiilor.
Conținut de apă: 90%

✔️ Portocale
Portocalele sunt o sursă excelentă de vitamina C, fibre și antioxidanți. Sunt un tip de citrice cu conținut scăzut de calorii și foarte hrănitoare.
Prezența vitaminei C și a potasiului poate ajuta la întărirea sistemului imunitar și la îmbunătățirea sănătății inimii. În plus, prezența antioxidanților de combatere a bolilor, inclusiv a flavonoidelor, poate preveni deteriorarea celulelor prin reducerea inflamației. Portocalele vă ajută, de asemenea, să vă mențineți apetitul sub control datorită conținutului ridicat de apă care favorizează sațietatea.
Conținut de apă: 88%

✔️ Căpșuni
Căpșunile sunt dulci și delicioase. Sunt iubite atât de copii, cât și de adulți. De asemenea, sunt foarte sănătoase și au un conținut ridicat de apă. Consumul de căpșuni poate contribui la aportul zilnic de apă, deoarece aproximativ 91% din greutatea lor provine din apă.
Căpșunile furnizează fibre, antioxidanți de combatere a bolilor, vitamine și minerale, care includ vitamina C, acid folic și mangan. Consumul regulat al acestor alimente hidratante s-a dovedit a reduce inflamația, poate ajuta la protejarea împotriva bolilor de inimă, diabetului, Alzheimerului și a diferitelor tipuri de cancer.
Conținut de apă: 91%

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.